Šį klausimą iš klientų išgirstame dažnai. Visuose automobiliuose montuojami amortizatoriai viduje užpildyti alyva. Šis “mitas” apie dujinius ir tepalinius amortizatorius pasklido kuomet pasirodė pirmieji azoto dujomis suslėgti amortizatoriai, mat amortizatorių inžinieriai pastebėjo, kad amortizatorių suslėgus dujomis, tepalas mažiau putoja ir taip amortizatorius ilgiau išlaiko tinkamas darbines charakteristikas. Dėl patobulėjusių gamybos įrengimų ir atpigusios technologijos, šiuo metu dauguma gaminamų dviejų vamzdžių tipo amortizatorių yra užpildyti azoto dujų slėgiu, kuris svyruoja nuo 2 iki 5 Bar. Vieno vamzdžio tipo amortizatoriai be dujų slėgio neveiktų visai, todėl vieno vamzdžio tipo amortizatoriuose slėgis dažniausiai svyruoja nuo 10 iki 30 Bar.